Stöd Bajen!

Köp Bajenboxen

En Bajenbox kostar endast 100 kr (värde ca 400 kr). Man kan även själv sälja vidare Bajenboxen.
Detta är ett perfekt sätt att t.ex. finansiera sitt eget idrottande. Alla ska ha råd att kunna delta i klubbens aktiviteter. Därför är Bajenboxen ett sätt att kunna fortsätta med sin träning hos oss trots ekonomiskt hinder. Du stödjer också klubbens ungdomsverksamhet när du köper en box.

Våra arrangemang

Genom att anmäla er till våra egna arrangemang
så stödjer ni också föreningen

Anmäl dig till Midnattsloppet

Anmäl dig gärna som löpare till Midnattsloppet
så stödjer du också klubben.
Till Midnattsloppet

Anmäl ditt barn till Friidrottsskolan

Anmäl gärna ditt barn till någon av våra sommarfriidrottsskoleveckor.
Veckorna sker i juni, juli och augusti.
Information här!

Anmäl dig till Stockholms Bästa

Varför inte motivationspaketet
som Midnattsloppet arrangerar.
Startplats till 6 lopp och Midnattsloppet
med start i mars och mål i augusti.
Läs mer här!

Köp gamla klubbkollektionen

Vi säljer ut våra gamla klubbkläder till kraftigt nedsatta priser så här kan det finnas
ett och annat klipp som du kan göra.

Hammarby Friidrott Köp & Sälj

Ha också koll på Facebook och gruppen
"Hammarby Friidrott köp och sälj"
där ni kan byta/köpa/skänka begagnad utrustning såsom kläder, skor och redskap.
Till FB-gruppen här!

Sponsorhuset

Hammarby Friidrott är anslutna till Sponsorhuset.
Ett mycket enkelt sätt att stötta Hammarby Friidrott när du handlar eller bokar hotell på nätet.
Det finns över 600 butiker som är anslutna till Sponsorhuset och både du själv och Hammarby Friidrott får pengar tillbaka. Inget blir dyrare för dig som handlar. Du som handlar eller bokar hotell via företaget kan också göra detta via Sponsorhuset.
Kom i gång här och tipsa gärna era vänner!

Gräsroten

Du kan med hjälp av Gräsroten stödja föreningens ungdomsverksamhet.Svenska Spel ger fler ungdomar bättre möjligheter att delta och utvecklas inom sin idrott. Med Gräsroten bidrar de varje år med 50 miljoner kr till föreningslivet i Sverige.
Det är du som kund som bestämmer till vilken förening ditt bidrag ska gå och det kostar ingenting att vara med. Det är du som kund som bestämmer till vilken förening ditt bidrag ska gå och det kostar ingenting att vara med. Drygt 900 personer stödjer Hammarby Friidrott och det gav oss 23 041 kr 2022. Om du ändå spelar så ge Hammarby Friidrott ditt stöd

Registrera dig här!

Swischa ett bidrag

Vill du bara stötta klubben utan någon form av motprestation från vår sida går det bra att lätt och simpelt swisha oss ett bidrag på

123-519 05 66.

Vi tackar för era bidrag här!